Monday 9 April 2012

kehidupan Hari ini :)

salam pagi...
hari ini cerita diteruskan lagi dengan perubahan hidup saya..erm,sekarang susah sangat mencari kerja..tambahan bila dah ada komitmen dengan keluarga..tapi ia tak menjadi penghalang untuk saya melangkah..dengan bantuan my hubby yang kerap menyokong dari belakang..akhir tahun lepas dalam bulan Disember, saya mengambil keputusan untuk tambah kemahiran..saya minat pada jahitan..tapi masalahnya susah lak cari tempat untuk belajar..yang ada pun mahal kan??
tapi bila kita sungguh-sungguh, ALLAH Maha Mendengar..ALLAH tahu apa yang hambaNYA perlu..Alhamdullillah,urusan saya mendapatkan seorang cikgu jahitan dipermudahkan..saya belajar menjahit..akhirnya saya dapat menjahit baju sendiri..yang lebih best,baju si kecil pun saya jahit sendiri..:)
usha saya mendapat sokongan my hubby.. ada masa saya akan upload gambar bilik jahitan yer..sekarang saya sudah berani menerima tempahan baju kurung tridisional dan riau..harga RM40 sahaja..sekarang tempahan baju mahal kan?kawasan rumah saya range RM45-RM50 untuk kurung biasa or riau...

No comments:

Post a Comment